pondělí 19. listopadu 2012

Vánoční cukroví

Ahoj holky, dnes vám nenesu žádný recept nebo něco podobného. Dlouho jsem se neozvala, takže se omlouvám! :) Teď před Vánoci to tu ale bude opět nanošené recepty, protože cukroví budeme péct opravdu hodně! :) Takže dnes se vás zeptám - jaké cukroví pečete vy a je vaše oblíbené? Nemyslím typické linecké, pracny, perníčky, rohlíčky, plněné ořechy a vosí hnízda, teď myslím nějaké cukroví, které není tak tradiční a stojí za vyzkoušení. Děkuji mockrát za každou odpověď.
                           Bibiane

3 komentáře:

  1. mým nejoblíbenějším jsou kokosky:-) letos bych chtěla zkusit zdravější,méně tradiční cukroví,pár typů najdeš u mě na blogu,tak se mrkni a třeba se taky inspiruj:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako každá rodina máme několik oblíbených druhů. Snažím se vždy přidat i několik nových druhů. Podívej se na můj blog, určitě si něco vybereš. :-D Přeji ti úspěšné pečení. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Á Vánoce, to je moje slabost :D U nás určitě nesmí chybět rohlíčky a linecké, ale jinak děláme doma trochu jiný cukroví, který tak často nevidím (asi už 20 let - možná i déle, od té doby, co jsem se narodila :D) - dordonetky, kolečka s mandlemi a spoustu dalších (kdyžtak je mám tady: http://catalinapece.blogspot.cz/2012/01/vanocni-anketa-cukrovi.html). Tu klasiku prostě upéct musím, to by se jim doma jinak nelíbilo :D A pak, když mi zbudou síly, se pouštím ještě do dalších nových, které chci vyzkoušet. Pokud obstojí, tak se připojí ke klasickým druhům, a tak se nám to doma neustále zvětšuje :D

    OdpovědětVymazat